Hogyan állj hozzá a pihenés / nyaralás időszakához az egészséges életmód tekintetében?

Fogok nektek hozni néhány tippet ahhoz, hogyan tudjátok élvezni a nyaralást, hogy ne legyen lelkiismeretfurdalásod, ha nem azt eszel, amit otthon, először azonban hadd tisztázzak valamit: Aki itt is diétákban gondolkodik, annak rossz hírem van…

Kezdjük azonban a dolgokat a mindsettel!

Hogyan állj hozzá a pihenés / nyaralás időszakához az egészséges életmód tekintetében?
Fogok nektek hozni néhány tippet ahhoz, hogyan tudjátok élvezni a nyaralást, hogy ne legyen lelkiismeretfurdalásod, ha nem azt eszel, amit otthon, először azonban hadd tisztázzak valamit:
Aki itt is diétákban gondolkodik, annak rossz hírem van…

Először is, ha nyaralni mész, az elsődleges dolog, ami a legfontosabb: élvezd. Itt nincs munka, nem kell azon rágódnod, hogy vajon a főnök mit fog megint kitalálni.
Ha vállalkozóként dolgozol, már más a helyzet, hiszen egy vállalkozó sose tudja kiengedni a kezéből az irányítás teljesen, itt az előkészületek döntő szerepet fognak abban játszani, mennyire élvezed a pihenést.

Ha trehány voltál és nem intéztél el semmit, minden a nyakadba fog zuhanni, mire visszaérsz és ezt te is pontosan tudod, ezért az utolsó napokban már azon rágódsz, hogy mennyi dolgod lesz a cégben, ha visszaérsz…
nem hangzik túl pihentetően, ugye? 🙂

Ellenben, ha előre gondolkozol, és tart ott a céged, hogy arra az időre önállóan tudjon működni, esetleg minimális felügyelettel, nyert ügyed van
Amennyiben nem munka ügyben utazol, egy dolgod van:
PIHENJ!

Sok esetben nyaralás alatt még akkor is fogyni fogsz, ha össze-vissza eszel mindent és abszolút hanyagolod az edzést, pont a fent említett dolog miatt, ha hagyod, hogy stresszmentesen teljen az ott töltött időszak.

Ellenben, ha te tudod azt, hogy az a fajta vagy, aki +5 kg-mal fog hazajönni, itt van néhány tippem:

  • Tartsd nyaralás alatt is az időben korlátozott étkezést (ha eddig 8 órában ettél, akkor tedd át 10-re, ha 10-ben, akkor 12-re)
  • Ha nem időablakban eszel, vezesd be, kezd a 12 órással:)
  • Minden nap indítsd a napot egy laza mozgással (ez lehet egy séta is)
  • Lélegezz az orrodon keresztül
  • Minimalizáld a telefonod használatát
  • Töltsd minél több időt magaddal és a pároddal
  • Éld meg a pillanatokat, állandó fényképezkedés helyett

Ti mivel egészítenétek ki a listát?
Mi vált be nektek a kikapcsolódási időszakra?
Oszd meg velünk, segítsünk egymásnak!

ZSIDÁKOVITS PÉTER

ERŐNLÉTI EDZŐ, BUTEYKO
CLINIC INSTRUKTOR, MASSZÁZSTERAPEUTA

Célom, hogy minél több embernek megtanítsam azt, hogyan hozzák ki magukból a legtöbbet a mindennapi életben és induljanak el egy egészséges, optimális élet felé!

Friss tartalmak

Itt követhetsz

Zsidákovits Akadémia

Átfogó folyamatosan frissülő előfizetői felület. Nem szükséges minden leckét elvégezned. Kezd a számodra leginkább értékes kurzussal. Témákra és modulokra bontott folyamatosan frissülő olyan tartalmak, amit máshol nem találsz meg a piacon. A folyamatos support az összes kérdésedre megadja a választ.

Ezeket olvastad már?

5 probléma, ami miatt kudarcba fullad az életmódváltásod

Mindent egyszerre akarsz megcsinálni?
Benned is megvan az az érzés, mikor úgy érzed a világot is megváltanád 1 nap alatt és mindent tökéletesen megcsinálsz, kicsattansz az energiától?
Majd egy pár nap múlva szépen alábbhagy a lelkesedésed és szépen visszasüllyedsz, ahonnan kezdted az egészet, vagy még mélyebbre.
Nem vagy egyedül. Sokan beleesünk ebbe a hibába. Igen, én is jártam ott. Pont ezért tudok segíteni neked.

Elolvasom »

HOGYAN VÁLASSZ MEGFELELŐ EDZŐT?

Biztos neked is van kép a fejedben arról, hogyan kellene egy edzőnek kinéznie, milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie ahhoz, hogy azt mondjad: IGEN, én hozzá akarok járni, rá akarom bízni a fejlődésemet. Hozok nektek néhány dolgot, amit ilyenkor érdemes figyelembe venned.

Elolvasom »